måndag 3 september 2012

Pluggisen

Det känns som att jag har sagt tack och adjö till mitt sociala liv, vi ses nästa år! Tur att jag ska skriva uppsatsen ihop med Corneliusen, då får jag iallafall social kontakt med en person. Hehe närå, riktigt så illa är det inte. Har pluggat i stort sett hela dagen, har nyss gjort sista finishen på seminarieuppgiften tills imorgon så nu ska jag aaalldeles snart gå och lägga mig. Behöver en god natts sömn för imorgon blir en lång dag, först en heldag på universitetet och sedan vidare till Torsby för att jobba natt. Mitt första riktiga arbetspass (gick bredvid i helgen) på mitt första jobb inom min yrkesexamen, ska bli roligt! Det blir många resor fram och tillbaka, men det är det värt! Det blir ju iallafall 3 pluggtimmar på tåget, om man räknar tur och retur. Hehe.

Planering, planering, planering. Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar