tisdag 28 augusti 2012

Första dagen på sista terminen

Idag var alltså första dagen på min sista termin på socionomprogrammet. Precis som jag trodde så kommer det bli en intensiv termin, men rolig! Det var ingen mjukstart utan hårt arbete direkt, tur att jag har haft en hel sommar på mig att ladda upp! Jag är jättetaggad! Hur jag ska hinna med ett jobb on top of that är en gåta, men vill man så kan man.

Det är härligt men ovant att vara tillbaka i min lilla lägenhet! Ronja är min sambo för några dagar och det är kul att ha henne här och få ta del av hennes första tid på universitetet! Mindre kul är att mitt kylskåp lite halvt har lagt av så vi lever väl mest på luft eftersom det inte går att ha så mycket därinne. Kunde inte ha varit sämre timing för det och pajasarna som ska föreställa vaktmästare i huset verkar verkar inte tycka att det är så himla viktigt med kyla i kylskåpet. Men förhoppningsvis kommer ett nytt inom de närmsta dagarna!

Det var en snabb statusuppdatering. Nu ska jag återgå till att läsa forskningsartiklar!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha en Sambo! Jag vill ha er två som mina sambor! :)

    SvaraRadera