måndag 20 augusti 2012

Badhistorien

Har haft en väldigt lugn måndag, har haft lillvalpen här och vi slappat och myst mest hela dagen. Och busat lite också. Jag har iallafall tagit tag i lite förberedelser inför sista terminen, som att leta litteratur, registrera mig och lämnat studieförsäkran till csn. Ronja tittade in i förmiddags för att checka att alla hennes förberedelser för skolstarten är klara och sedan shoppade vi lite nödvändigheter såsom block, pennor och sudd. Så nu är jag redo! Imorgon ska jag börja packa lite smått, tog med hela min garderob hem över sommaren. Och mina två krukväxter, jag ville skona dom från den plågsamma uttorkningsdöden. Ska åka ner till Karlstad en snabbsväng på torsdag och passa på att lämna lite saker. Då behöver jag inte släpa med så mycket när jag åker tåg dit på söndag!

När det gäller rubriken så tänkte jag först skriva ett inlägg som skulle handla om igår när Lojsan, Ronja och jag skulle åka för att ta ett härligt kvällsdopp. Men vet inte ens hur jag ska återberätta det för att ni ska förstå hur det var, så vi kan väl nöja oss med att det var... en komisk upplevelse... (skrattar för mig själv nu, hehehe)

Hahahaahaahaahahahahahaha

2 kommentarer:

  1. Kan vara den roligaste händelsen detta år!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! xD

    SvaraRadera
  2. Det var komiskt och traumatiskt! Wooho! -KAN NI SLÄPPA DET HÄR NU?!!!!?

    Hahaha! Puss på er godingar! <3

    SvaraRadera