måndag 10 september 2012

Hopp om liv

Glömde berätta att röntgen såg okej ut. Jag kommer antagligen aldrig få tillbaka full funktion i fotleden igen, men så att jag klarar mig och förhoppningsvis får jag i leva utan konstant värk i fotleden. Det  är inte perfekt, men det låter bra nog för mig. Minns inte ens hur det är att ta ett steg utan smärta i fotleden, får jag uppleva det igen så kommer jag vara glad. Även om fotleden nu är i rätt position, så sa läkaren att det vara andra saker som orsakar smärta, jag kanske inte ska ropa hej för tidigt. OM det inte sakta men säkert blir bättre och bättre nu så kan det vara något annat fel, till exempel skruvar som skaver eller så. Men förhoppningsvis blir det bara bättre nu, med hjälp av en hel del sjukgymnastik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar