onsdag 19 september 2012

Hejhej

Jag fick helt plötsligt hög feber (39 är dödshögt enligt mig) i måndags och är helt förstörd i halsen. Var ju i och för sig väldigt trött och seg hela helgen, men det kom ändå så plötsligt. Har liksom inga av de typiska förkylningssymptomen. Men iallafall, därför har jag inte varit ute ur lägenheten på två dagar nu, det närmaste jag har kommit var när jag öppnade dörren för att låna ut min skiftnyckel till en granne. Cornelius och jag har till och med pluggat över skype istället för att ses, och det gick det med! Men imorgon ska jag pallra mig iväg på filmseminarium som ej är acceptabelt att missa, möjligtvis om man dör, men inte annars. Och död är jag ju inte, så det blir kul! 

Annars har jag varvat vila och plugg under de här två dagarna. Har läst massor och skrivit på min hemtenta. Vi läser mycket intressant nu om genus, jämlikhet, makt och olika teoretiska perspektiv. Det är jättespännande! 

Nu ska jag snart lägga mig och sova och hoppas på att jag vaknar upp feberfri imorgon! 

1 kommentar: