söndag 30 september 2012

gokväll

I fredags hade vi PM-seminarium och jag lämnade även in min hemtenta. Hade några nervösa sammanbrott på fredag eftermiddag och funderade allvarligt på att åka tillbaka till universitetet, bryta upp postlådan som vi lämnar tentorna i, bränna upp tentan och börja om ifrån början. Men jag gjorde inte det. Har våndats nog över den uppgiften, det får bära eller brista nu. Annars har helgen varit toppen. Det är så mycket i huvudet att jag känner mig helt körd, har försökt att pausa från allt vad plugg heter i helgen, och igår var jag ute med min kära uppsatskamrat + en hel hög med goa tjejer och gjorde av med ytterligare några hjärnceller. Hemskt kul, och underbart och galet och bra! Ligger nu på soffan och funderar på om jag lever eller är död. Laddar för kommande vecka, kommer bli en bra vecka iallafall fullproppad med plugg och jobb!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar