lördag 18 augusti 2012

Laddad för en härlig höst

Jag är tokladdad inför sjunde och sista terminen på socionomprogrammet! Jag har på känn att det kommer bli en intensiv termin, med tanke på uppsatsskrivandet och att jag kanske kommer att jobba lite samtidigt. Men jag ser verkligen fram emot det, ska bli kul med lite fart igen efter ett stilla sommarlov. Det ska bli kul att se klassen igen också, eftersom vi hade praktik förra terminen så har vi inte setts mer än två gånger under förra terminen.

Så snart är det dags att packa väskan, lämna byn och åka tillbaka till Karlstad till min lilla lägenhet. Och det ska bli himla gött faktiskt. Sedan kommer det där halvåret gå i rasande fart och vips så står jag där nyexaminerad och klar i januari, redo för arbetslivet. Det ska bli så spännande!  



         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar